vrijdag 20 september 2013

week 3


Hallo allemaal! 
Leuk dat jullie zo veel op de klasblog kijken en reageren!
Deze week zijn het de kinderen zelf die de blog schreven! We oefenden om mooie zinnen te zeggen en te schrijven. Sommige kinderen typten deze zinnen helemaal alleen, anderen kregen wat hulp.
Ik vond het alvast super om te zien hoe enthousiast mijn 9 verslaggevers bezig waren!

En ondertussen was Steve aan zijn eerste "werkdag" bezig. Samen met de grote leerlingen van Ravelijn en meester Guido mag hij nu elke vrijdag in de tuin werken of andere klusjes doen. We zijn trots op hem!



Wij hebben een kunst werk gemaakt .(Britt)
Ik vond het leuk we moesten blazen met rietjes (Stijn)
We trokken mooje fotos  ( thibo )
Ik vond  de kleurtjes mooi . Keana
We hebben gelopen met juf ann op de grote speelpaats ( Femke )

Wij hebben van celine fruit gekregen  (Britt(
Ik gat 2 meloenen  mee grote  zelf gekweekt
Dak je wel mama    (celine)

We hebben leren meten . We heben hockey  gespeelt . (thibo)

ik ben naar juf rita geweet
we bebeem geleezen   (Bryan)


We hebben het alfabet geleerd  we moeten de woordjes in volgorde zetten 
We heben reegen worm ge speelt  
Ik vont het leuk om met de fiets naar het zwembad  en ook appelkeek  ge  baken voor juf marian  haar veraardag    (Brecht)

JUF Marian was gistern jarig we hebben voor haar cupcake gemaakt  (Keana)

We schrijf kaart voor juf Marian  (Femke)


We heben de melk ronde he daan met brecht en brecht
(Thibo  M)

Ik heb vier op een rij ges peeld met Femke en Britt   (s.tijn)





3 opmerkingen:

  1. Leuk juf marleen mooiefoto van ons alemaal groetjes van keana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij vinden het fijn dat we elk weekend toch eens naar de foto's kunnen kijken wat er zo allamaal gebeurd in de klas van juf Marleen.Proficiat aan alle kindjes en een dikke proficiat aan juf Marleen.

    Papa en mama van Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. merci juf adt wij de klasblog gemaakt groetjes Keana

    BeantwoordenVerwijderen