vrijdag 6 september 2013

We stellen ons even voor

Hoi,

Momenteel zitten wij in de computerles en omdat we elkaar een beetje zouden leren kennen stellen wij ons  even voor.





Hoi, ik ben Isabelle de computerjuf. Ik ga graag met vriendinnen op stap en eet heel graag frietjes!








 Ik ben Stijn en ik ben 11 jaar. Mijn hobby is voetbal. Ik eet super graag gekookte aardappelen.











Hoi ik ben Femke en ben ook 11 jaar. Ik fiets graag en eet graag spaghetti. Ik zou later graag juf worden.










Hoi ik ben Celine en ben 11 jaar. Ik speel graag met mijn vriendinnen en eet graag kipnuggets.









Hoi, ik ben Keana en ben 13 jaar. Ik zwem heel graag. Ik eet graag frietjes met mayonaise en ketchup.





Hallo ik ben Brecht en ben 12 jaar. Mijn hobby's zijn voetbal, fietsen en zwemmen. Het liefst eet ik mosselen met frietjes.









Hey ik ben Thibo en ben 12 jaar. Mijn hobby's zijn naar de chiro gaan en zwemmen. Ik eet graag mosselen, frietjes, biefstuk en appelmoes.






 



Hey ik ben Britt en ben 11 jaar. Ik zwem graag in de zee en speel graag met mijn hond. Roze is mijn lievelingskleur. Mijn lievelingsgerecht is balletjes in tomatensaus met puree.





 



Hoi ik Bryan en ben 12 jaar. Ik eet heel graag pannenkoeken en rij graag met mijn nieuwe fiets.
Ook speel ik graag met de auto's thuis.





 



Hoi ik ben de tweede Thibo in de klas en ben 12 jaar. Ik speel graag met mijn kleine zus Fleur. Ik eet graag spaghetti.







 




Hoi ik ben Steve en ben 12 jaar. Ik ga graag gaan vissen in de vijver. Mijn lievelingsgerecht is gebakken tong.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten