vrijdag 6 september 2013

week 1

Maandag was het een echt blij weerzien in de klas! 
Iedereen was mooi gebruind en alweer een stukje gegroeid.
We leerden de klas en de afspraken kennen en na de speeltijd dronken we een aperitiefje op het nieuwe schooljaar.

Dinsdag werd er al flink gewerkt in onze taalboekjes en sommige kinderen gingen lezen bij juf Rita.
We maakten ook kennis met juf Anne, een nieuwe kinesiste  in onze school. We gingen samen met haar op buurtwandeling. We leerden oversteken en aandachtig kijken. 


Woensdag was het druk: eerst controleerden we alle fietsen en toonden al eens hoe flink we kunnen fietsen. Daarna was er turnles. Na de speeltijd deden we de 'drankronde'.
 En dan volgde een super-toffe zeedag op donderdag!
We trokken met heel de school naar De Haan. In de voormiddag maakten we een wandeling met opdrachten door de duinen. We leerden veel over de zee en we verzamelden al het afval dat we vonden. Na een lekkere picknick op het strand was het tijd om te plonzen, te graven, te zonnen,...
Om 4 uur gingen we moe maar héél tevreden naar huis.

Vrijdag sloten we de week rustig af. We werkten we in ons Zonnekindje, we kregen computerles en we speelden nog een spel. 


Klik hier om alle foto's van deze week te bekijken!

Het schooljaar is alvast goed gestart! Tot volgende week!



4 opmerkingen:

  1. hallo juf marlleen en de klas vrienden
    ik hep de klas blog ge zien ik moed bijna weenen om at ik niet op die school zit ik vind het jammer iuk wil terug komen naar het nboordveld
    het is de moelik in mij niew school ik kan niet veel ik mis juf marleen en steve en brit en kiana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keana leert een bericht plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is leuk met 1O in de klas plezant

    BeantwoordenVerwijderen