vrijdag 21 februari 2014

week 22

Vandaag maakten de kinderen zelf de teksten voor de klasblog. We oefenden om mooie zinnen te maken en om alles juist over te typen. Hier gaan we.....

in de crae hebben wij maskers gemaakt.het zijn  apen steken hun tong uit BRJIAN


we maakten taart met witloof det we zelf gekweekt hbben  Femke



het was lekker witlooftaart. de rauwe witloof vond ik niet lekker .
Thibo Matthys. 

ik was dinsdah jarig; Mijn mama had mufins gebakken. Ik hebn ook zakjes uit gedeeld met snoep en een stijlo  Celine




Iedereen was heel blij met de lekkere verrassingen! Dank je wel aan de mama van Celine!!

we zijn dinsdah naar de netbaltornooi geweest.het was in de koude keuken. we zijn met de fiets geweest. We hebben alles gewonen! thibo v
Kijk maar naar onze trofee:
's Morgens waren we met de mieesjes aleen in de lklas; we hebben op de computer ge keken naar filmpjes over ons lihaam   BRITT

In  de namiddag hebben de jongens   geleend     over      groot    worden en

En     hoe  ons  licnaam verndert    stijn

Bij juf Anne leerden we hoe we goed moeten tillen, duwen, trekken en iets oprapen

donderdag hebben we geleerd  hoe we onze tanden moeten poetsen.  Brecht

vandaag zijn we maar met 8 kinderen keana en steve zijn ziek jammer



klik hier voor alle foto's van deze week

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was leuk dinsdag in het netbal
    Thibo Matthys .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond het leuk met mijn verjaardag
    Celine Degroote

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi profiat Celine met je verjaardag:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-
    Ik vind dat ook leuk dat. Julli ook typen op de klasblog :-) :-) :-)
    Groetjes van Catherine:-)
    Ps waarom kunnen bomen niet voetballen. Om dat geschost zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo juf Marleen het was een lekker witlooftaart van Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. joepi t'is zaterdag ik vind het leuk om naar de foto's te kijken ik mis mijn juf en vriendinnetjes
      Britt

      Verwijderen
  6. vrijdag vond ik iedereen grappig groetjes Brecht

    BeantwoordenVerwijderen