vrijdag 7 februari 2014

week 20

Na de geschiedenis, zijn we nu helemaal in de ban van het thema 'mijn lichaam'
We maakten eerst ons 'paspoort' op:
lengte, gewicht, kleur van haar en ogen, links- of rechtshandig,links- of rechtsvoetig, spanwijdte, aantikhoogte,...
Alles werd opgemeten en genoteerd. 

Woensdag was een feest- en smuldag! Eerst gingen we ontbijten in de Carrefour in B-park. De papa, mama, broer en zus van Britt gingen mee en trakteerden ons op een heerlijk ontbijt.



Het was ook de verjaardag van Thibo. Hij bracht een superlekkere appeltaart mee.



Dank je wel aan de jarigen en hun ouders!!

Donderdag zwommen we tegen de tijd, als voorbereiding voor een zwemwedstrijd in maart.

In de namiddag werkten we verder aan ons thema over het lichaam. We speelden een spel waarbij we leerden nadenken over wat goed en niet goed is voor onze gezondheid.


Vrijdag na de middag werkten we in de eetzaal: daar mochten we de zaal inrichten voor het nieuwjaarsfeestje voor de juffen en meesters. 
We verzorgden ook ons witloof. Het begint al goed te groeien!


Hier vind je nog veel foto's van deze week

6 opmerkingen:

  1. ik vond het leuk met de verjaardag van Britt en thibo v
    Celine Degroote

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keana vond een heel super leuk week van Britt en THIBO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo juf Marleen ik ben blij dat de witloof gegroeid is van Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Halo iedereen:-)
    Happy birth Tibo.v
    Jammer dat ik niet kan partyen met jullie.
    Voor iederéen een fijne weekend.
    Ps een mop 2aardappelen zijn op straat de zegt wat is er de andere zegt men moeder zit in de purree funny he en ik maandag koken redzaamheid klasuur f.v.r f.v.r
    Groetjes van catherine:-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond het leuk woensdag
    groetjes Thibo Matthys

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond het leuk in de Carrefour groetjes Brecht.

    BeantwoordenVerwijderen