donderdag 28 februari 2013

week 22

Alweer een feestweek.... De laatste twee jarigen werden gevierd!
Zondag werd Keana 13 jaar en haar mama bracht een heleboel lekker gebak naar de klas om dat te vieren!
En woensdag werd Sven 13 jaar. Zijn mama trakteerde ons op een ontbijt in de Hema!



 Dinsdagmorgen was er netbaltornooi voor de jongens. Ze speelden vol overgave en waren heel sportief!
 In de namiddag leerden we eerst meten en daarna maakten we een maquette van onze klas.
 Donderdag  fietsten we met onze 5 zwemmers naar het zwembad. Deze keer ging het heel vlot en er werd ook heel goed gezwommen.
In de namiddag leerden we het lied "Je bent een vriend van mij", en de meisjes vonden het alvast heel leuk om te tonen wat een goeie vriendinnen ze zijn!

We zijn deze week gestart met een nieuw thema: "Gezond en wel!" We leren hoe je goed voor je lichaam kunt zorgen.
Volgende week doen we hiermee verder. We proberen volgende week gezond te eten.
Daarom spreken we af om volgende week alleen gezonde tussendoortjes mee te brengen: fruit, een wortel, rozijntjes,...
We willen er ook op letten om extra veel water te drinken.
Na alle feesten zal dat eens deugd doen...


Klik hier voor alle foto's van deze week 

Volgende week:
- Op woensdag is er pedagogische studiedag en mogen jullie thuis blijven!
- We zouden het leuk vinden als er op 16 maart heel veel mensen zouden komen kijken
   naar het resultaat van ons project rond "De Kleine Prins" . Je kunt nog steeds inschrijven
   door volgende week een strookje en geld mee te geven.



6 opmerkingen:

  1. Juf Marleen

    De foto's zijn leuk!!!!!

    Ik vond het jammer dat ik er niet bij was.

    Groetjes
    Noah Maertens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Iedreen

    ik vond het mandag heel leuk in de voor midag Kiana was jareg 13 jaar ze hep ons ge drakteert voor cola keek taart ik vond hed heel leker .
    dinsdag ik vond hed heel leuk
    woensdag was nog ieand jaareg Sven is 13 jaar Sven ze Mama hep om ge trakteerde ons naar de hema om te Eeten het was heel leker .
    donderdag ze wij ga zwemmen ik vond het heel leuk .
    vrijdag vond ik het heel leuk eens ge woon werken

    van Petrouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo het is jolien
    ik vont het nog leuk op het vraardag van keana
    ik vont ook nog leuk van het liet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo iedereen ik ben Britt en petrouschka

    wij geppen de klas blog ge zien
    wij vond hed zamen heel mooi

    van petrouschka en britt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het lied vantoystory was leuk .
    en ok vond de cake was super lekker.
    groeten van catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. halo

    ik ben sven

    keana catherine jolien steve petrouschka britt juf marleen mijn vrienden

    BeantwoordenVerwijderen