zaterdag 17 mei 2014

week 31

Een week vol actie!
Dinsdag gingen Thibo M en Brecht kennismaken met de school Haverlo.
Om 4uur kwamen ze terug om vol trots hun werkjes te tonen die ze gemaakt hadden.


Ondertussen werd er in de klas ook hard gewerkt in verschillende hoeken: 
puzzeloefeningen, zinnen maken, maatwerk rekenen,...



Woensdag leerden we over 'de helft' en 'het dubbel'. We moesten allerlei opdrachten doen.

Donderdag was er speldag in de Koude Keuken, georganiseerd door de leerlingen van jeugd- en gehandicaptenzorg. 
We maakten kennis met meneer de burgemeester en meneer Pruimelaar. We zorgden ervoor dat de huisjes in hun dorp er vrolijk gingen uitzien. Het was heel leuk!



Tussendoor bouwden de kinderen een kamp en speelden ze met hond Biebe. Op het einde was er feest met lekkere fruitbrochetes en zelf-gemixte sapjes. De zon maakte de dag helemaal compleet!



En vrijdag trokken we er weer op uit naar "Een zee van sporten" in Oostende. Een zalig weertje, toffe activiteiten en vrolijke kinderen,... alweer een heel geslaagde dag!















Alle foto's van deze leuke week vind je hier. Het is de moeite om ze te bekijken!


5 opmerkingen:

  1. ik vont het leuk om naar zee et gaan
    en ik vont het leuk met de beker te staapelen
    van celine degroote

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK VOND ALES LEUH THIBO V

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vont leuk aan zee
    Thibo Matthys

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vont de foto's heel mooi
    groetjes van Brecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey ik zie dat je een leuke week heb gehad
    i miss you all
    ik ben op kamp geweest het was het was suuuuuuuuuuuper tof van catherine

    BeantwoordenVerwijderen