vrijdag 11 oktober 2013

week 6

Deze week was er weer heel wat te beleven!
Op dinsdag kwamen de kinderen van het tweede leerjaar op bezoek om samen te spelen. 


Woensdagnamiddag was het al de derde veldloop, dit keer in Beernem.





Donderdag gingen we naar de kinderboerderij om groenten te oogsten uit de moestuin en groentesoep te maken. We trokken ons niets aan van de regen en haalden lekkere wortelen, venkel, pompoen en peterselie uit de grond. In de keuken lag er ook nog ui, prei en selder klaar. 
We sneden alles mooi fijn en terwijl de soep op het vuur stond gingen we met de resten naar de dieren. We raapten ondertussen appelen en okkernoten. Meester Niels, die mee was als begeleider, maakte er een spannende wedstrijd van...
En daarna warmden we ons terug op bij een heerlijke kom soep! 









Vrijdag was het feest! Steve werd  13 jaar en dat moest gevierd worden! Petrouschka, die de vorige jaren een goede vriendin van Steve was, kwam helemaal uit Bassevelde met De Lijn naar haar 'oude' school om mee te vieren.
 's Middags trakteerde de papa van Steve ons op frietjes en een frisdrankje én een lekkere wafel met suiker!  Dat vonden wij super! Een hele dikke proficiat voor Steve en een grote dankjewel voor het traktaat!! 






Hier vind je een heleboel leuke foto's van de voorbije week!

3 opmerkingen:

  1. hallo juf marleen en e kineren
    ik was blij da ik op bezoek geweets ben ?
    ik vond het heel leuk en heel lekker dankewel steve voor alle lekker Eeten
    juf marleen dankwel op dat ik mogt langs komen naar e school
    ik vond het heel leuk

    van petrouschka

    BeantwoordenVerwijderen