vrijdag 14 juni 2013

week 35

Het schooljaar loopt stilletjes aan op zijn eind.
En bij sommige leerlingen is dat te voelen...
Daarom maakten we deze week een afspraak:
De leerlingen hebben een werkmap waarin ze vrij mogen werken.
Dat wisselen we af met gezelschapsspellen, opruimwerkjes, af en toe een computermoment en een gewone les.
Soms komen er ook nieuwe ideeën, en zo was iedereen toch nog flink bezig deze week!

We hebben op donderdag gewerkt in een boek met papieren vliegtuigjes.
De kinderen mochten één uitkiezen, de uitleg lezen en uitvoeren en daarna uitproberen!

Cathérine wou deze week nog de moeilijkste taaloefeningen van heel Het Noordveld doen.
Amai, wat zij allemaal kan lezen en schrijven!!
 Petrouschka wil volgende week nog graag een 'tafeldiploma' halen en oefende volop.
En dan was er in de muziekles ook nog 'Old Mc Donald'. We leerden het lied niet alleen zingen maar ook spelen op boomwhackers. 






Volgende week maandag komt de klas van meester Dries op bezoek en moet je geen eten meebrengen! We eten samen een worstje en een broodje!
 



4 opmerkingen:

  1. tof dat meester dries nog eens lang geleden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo juf marleen
    ik vond het heel leuk


    van petrouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo juf ik vond het leuk met meester Dries .
    Ik ga je missen juf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ,
    zo cool om deze blog te lezen.
    waar is die oude tijd toch gebleven ;) ????
    zelf oude foto's van mij zelf verschiet ik

    BeantwoordenVerwijderen