vrijdag 21 december 2012

week 15

De laatste schoolweek van 2012!
En het was alweer een leuke week!

Maandag had Sven wel echt veel te vertellen in de kring, hij bleef maar poppetjes zetten...
Maar ook Jolien wou veel tonen en vertellen, want mama en papa waren terug thuis van een superleuke reis gemaakt naar Thailand én ze hadden een heleboel geschenkjes mee voor Jolien. Kijk maar naar haar oorbellen, ketting, diadeem en T-shirt!















We werkten onze nieuwjaarsbrieven af en hingen ze aan de  kerstbomen die we zelf maakten in de crea!
We schreven ook kerstkaartjes naar de juffen en meesters die met ons werken.
De kinderen schreven in het geheim ook samen een kaartje voor juf. Wat is juf blij met deze lieve klas vol initiatief!

Woensdag was kookdag. samen met de klas van meester Niels maakten we soep en bakten we koekjes.




Donderdag mochten we naar de ijssculpturen! Busbegeleidster Martine had sponsorgeld bijeen gezocht om onze klas en de klas van meester Niels te tracteren op deze uitstap! Superlief van haar hé!




Steve had al direct een knappe ijsvrouw gevonden!


 Vooral de ijsglijbaan was dolle pret!



Een groepsknuffel voor Martine!
















Vrijdag was er kerstviering in de turnzaal. De klassen van juf Hilde en juf Sofie brachten een mooi oud kerstverhaal in het Brugs.
Na de viering was er aperitief in de turnzaal en daarna kerstmaaltijd in de eetzaal.









In de namiddag vierden we verder in de klas. Eindelijk mochten we verklappen voor wie de pakjes onder de boom waren!
Keana bracht nog 2 heerlijke cakes mee, die haar mama gebakken had. Dankjewel mama Addy!
tegen 4 uur was alles op, maar veel klassen hebben kunnen meegenieten!

Na deze feestelijke dag namen we afscheid met veel wensen en knuffels.
Geniet van de vakantie, maak er een gezellige kersttijd van en tot volgend jaar!!

Wie in de vakantie nog eens wil nagenieten van de week, kan hier klikken voor alle foto's.



7 opmerkingen:

  1. HALLO JUF MARLEEN HET WAS LEKKER OOIE FOTO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens mijn juf Marleen,mijn klasgenootjes en alle kindjes van het Noordveld en het ganse Noordveldteam en welverdiende vakantie toe en een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.

    Britt,mijn papa,mijn mama,mijn broer Lars en zus Kim

    Britt Van der Schueren

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maandag vond ik hed grapeg met sven voor al die popen
    dinsdag vond ik het leuk in de kreeja voor ons ze mama of papa
    woensdag vond ik hed jamer dat ik niet naar school kom komen
    donderdag vond ik hed heel leuk om neet de jssculpturen met juf martien
    vrijdag vond ik hed toneel heel mooi kanku juf Hilde en juf Sofie
    ik vond het in de naa midag in de klas vond ik het heel leuk voor de pakjes

    van petrouschka en mama en mirano

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Juf Marleen en de kids!
    Ik wens jullie een zalige start van het nieuwe jaar!

    Nieuwjaarsgroetjes,

    Juf Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met meester Niels maakten we soep en bakten we koekjes.
    leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dag juf Marleen en mijn klasgenootjes.
    heppynewyear voor iedereen.
    ik ben blij datik julie heb leren kenen.
    ik vond vorege vrijdag leuk waarom
    om dat de pakjesspel leuk was
    en het kerstmaaltijd was lekker.
    en het toneel in het brugs was mooi.
    en als desert dat was super lekker van keanas mama.
    donderdag was het ook leuk in de ijssculpturenmaar mijn voeten haden ijskoud.
    ik duim voor een leuk gezeleg jaar.
    ik vond het ook een leuk vrijdag met Breht die op bezoek was.
    heeft Breht zijn vliegtuig gemaakt voor ons?

    ik vind je fothos mooi.
    groeten van Catherine

    BeantwoordenVerwijderen