vrijdag 13 juni 2014

week 35

Alweer een hele korte week!
Maandag en dinsdag konden we genieten van twee extra weekenddagen!
Woensdag was en gewone 'werkdag', even niets speciaals...
Deze week startten de voetbalwedstrijden in de speeltijden. Helemaal in het teken van het WK!




Donderdag fietsten we naar het zwembad. We hadden een extra-lange zwembeurt mét een wedstrijdje estafette, waarbij juf Marleen het niet kon halen tegen de echte sportmannen :-)

In de namiddag gingen we naar de JBC, om geschenkjes te kopen voor Pipa en Guus. iedereen hielp goed kiezen!
Daarna vonden de jongens het heel plezant om filmpje te kijken  en de dameskledij te onderzoeken...





Vrijdagmorgen hadden we een afspraak met onze vrienden van Serafijn om te skypen:


In de namiddag maakten we het konijnenhok eens goed schoon, want daar was alweer een nestje geweest. We knuffelden ondertussen met onze 3 schattige konijnenbaby's. Wie graag een konijntje wil adopteren mag het melden!



En na de speeltijd nog meer baby-tijd, want juf Annelies kwam op bezoek met kleine Guus. Ze waren heel blij met het geschenkje van de klas!




Hier zie je alle foto's van de voorbije week

6 opmerkingen:

  1. hallo juf Marleen het zijn mooi foto's van Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het leuk om naar de jbc
    ik vond leuk met guust
    ik vont het leuk met de koneenen
    ik vont het leuk om met meester niels de skapen
    van celine degroote

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mama papa en broer en zus vonden de konijntjes heel schattig
    groetjes van mama broer papa en zus en Brecht tot maandag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was en mooi kindje van juf Annelies
    Thibo Matthys

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey l het kindje van juf Annelies is zooooooooooooooooooo schattig
    ik mocht bij juf lieslot een mail geschreven naar jou juf
    van catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vot de fotos leuk
    stijn

    BeantwoordenVerwijderen