vrijdag 3 februari 2012

week 20

We werkten deze week rond het thema licht en donker. Dinsdag gingen we op zoek naar het donkerste plekje in de school. In het "chauffagekot" vertelden we bij een theelichtje aan elkaar wanneer we wel eens bang zijn. We ervaarden hoe het was om in het donker te leven en lieten ons geblinddoekt begeleiden door de school.
Toen we woensdag in de klas kwamen was alles donker!
Er hingen zwarte doeken voor de ramen en we staken kaarsjes aan.









Na de speeltijd speelden we een gezelschapsspel "Weerwolven". Spannend!
Donderdag was er voor het eerst weer zwemmen. Omdat het zo koud was besloten we toch maar met de bus mee te gaan. Na het zwemmen speelden we op grote vraag nog eens "weerwolven".
Na de middag werkten we onze kostuums af.
Vrijdag oefenden we in de turnles voor het netbaltornooi.
In de namiddag deden we een modeshow met onze kostuums.
























We bekeken ook het filmpje van de skireis van Alessandro. Wat een sportieve kerel!
Om 4uur lag er sneeuw op de speelplaats en konden we de leuke week eindigen met een sneeuwballengevecht.

12 opmerkingen:

  1. leuk dat je er ook thuis van geniet Keana!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super..... de kostums die jullie maakten, en iedereen had blijkbaar heel veel plezier......(groetjes Mama Keana)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis goed want ik moet nu wel om je heen dat ik jou moeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mij mama heeft ook bricht 2 stuurt en ik 6 bricht ik bent nu wel om je nu wel keana moeten ik bent ja datb er bij mijn je xxxxxxxxxxxxxxx moeten ik wel om je aan je aan mijn ik moeten om je je om je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dag juf marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is waarom benje daar nog hallo benje daar om en je moeten om je aan je om u dankuwel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen